قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: برنامه زیرسایه خورشید برنامه ای ارزنده و پر برکت است که از سوی آستان قدس رضوی هر ساله و در دهه پربرکت کرامت برگزار می شود.

زیرسایه خورشید برنامه ای ارزنده و پر برکت است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیروی در دیدار با خدام حرم مطهر رضوی با بیان اینکه مردم استان ایلام مردمی ولایتمدار و دارای بنیه دینی و مذهبی بسیار بالایی هستند، اظهارداشت: شور و شعف مردم استان ایلام در این چند روز نمایانگر میزان ارادت و عشق مردم به اهل البیت (ع) بوده است.

وی با اشاره به محرومیت استان ایلام، افزود: مردم ایلام علی رغم تلاش ها و جانفشانی های فراوان، در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، مشکلات و محرومیت های فراوانی دارند که مسئولان ارشد کشور و نظام باید نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام یادآور شد: خدمت در مجموعه صدا و سیما را برای خود یک توفیق بزرگ می دانیم.

روحانی کاروان خدام حرم رضوی نیز در این دیدار با تقدیر و تشکر از صدا و سیما و مجموعه و دیگر رسانه های دیداری و شنیداری در پوشش مناسب و فراگیر جشن های زیرسایه خورشید در استان و با بیان اینکه هدف از اجرای برنامه های زیرسایه خورشید، ترویج معارف و فرهنگ ناب رضوی و ایجاد اتصال بین امام و مأموم است، گفت: خوشبختانه با تلاش مجموعه آستان قدس رضوی و حضور خدام در اقصی نقاط کشور و دیگر کشورها، اثر بخشی این حرکت فرهنگی پایدار و ماندگار خواهد بود.

سیدغلامرضا تقی زاده با اشاره به اینکه توجه به محرومین در اقصی نقاط کشور و حتی در کل جهان، یکی از اولویت های تولید جدید آستان قدس رضوی است، اظهارداشت: شعار امسال دهه کرامت، جهاد و مبارزه مستمر و خستگی ناپذیری است.

وی در پایان یادآور شد: حضور متواضعانه و جهادگرانه صدا و سیمای استان ایلام در پوشش مناسب برنامه های زیرسایه خورشید بی نظیر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.